Inventum HK10W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HK10W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

nicok45 03-02-2013
Geschreven voor: Inventum HK10W

Na een Philips senseo machine is dit apparaat een smaakvolle verbetering. Nu bijna 2 jaar in bezit en 1 klacht gehad. Machine opgestuurd voor reparatie en 5 dagen later was de machine gerepareerd en hadden we de machine weer in ons bezit.

Momsa 27-02-2012
Geschreven voor: Inventum HK10W

In 3 jaar tijd, hebben wij al 2 van deze apparaten "versleten". Bij de eerste was de padhouder vacuüm gezogen. Dit was niet te repareren en daarom kregen wij een ander. Deze heeft het vorige week begeven, er kwam de laatste tijd steeds minder water uit (wel regelmatig ontkalkt en schoongemaakt!) en nu dus helemaal niets meer. Uiterlijk is het een verschrikkelijk mooi apparaat, maar wij zijn er klaar mee en hebben nu een moderne Senseo gekocht.

Ricco L 24-12-2011
Geschreven voor: Inventum HK10W

Eerst Philips Senseo gehad wat een verschil!!
De Inventum HK10W heeft veel hetere koffie hij is stiller en je hoeft niet meer te wissellen met de pad houder als je 1 of 2 kopjes wilt zetten.
Veel minder ruimte nodig dan alle andere koffie zetapparatten, en een groot water reservoir die heel handig te vullen en te plaatsen is.
Voor mij geen andere meer!!!!!!!!!!!!

Antje1985 30-06-2011
Geschreven voor: Inventum HK10W

Heb de HK 10 al jaren en nog nooit wat mee gehad. De hoeveelheid koffie is zelf te regelen en komt er goed heet uit. Het design is uniek, echt eens wat anders dan 'de standaard' apparaten. Ik kan me dan ook niet vinden in de eerder geschreven review.

S.Bo. 28-06-2010
Geschreven voor: Inventum HK10W

Zelden zo'n slecht koffie apparaat mee gemaakt: maakt veel herrie, vaccuum trekken en dan ook nog door de service afdeling worden beschuldigd van moedwillige beschadigen... Koop geen Inventum!